Search

תומר נהרג יחד עם חברו בתאונת אופניים: "המגן של המשפחה" - וואלה!

תומר נהרג יחד עם חברו בתאונת אופניים: "המגן של המשפחה" - וואלה!

תומר נהרג יחד עם חברו בתאונת אופניים: "המגן של המשפחה"
צילום: דוברות מד"א, עריכה: שאול אדם

תומר ויינשטיין הוא אחד משני רוכבי האופניים שנהרגו הבוקר (שני) בתאונת הדרכים סמוך למושב בני ציון שבשרון. "הוא היה המגן של המשפחה", סיפרה אחותו, רויטל קנינג. "הוא רכב על אופניים עם חבר היום בבוקר, רק שניהם. הוא רכב כל הזמן, הוא ספורטאי מקצועי ואחראי".

האחות ציינה כי אחיה, תושב קדימה-צורן בן 45, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים בני שמונה, 12 ו-15. "הוא היה בן אדם מהמם, תמיד נוכח, חברותי, חייכן, תמיד תומך ונמצא בהכל. אני לא יכולה להגיד איך זה יהיה בלעדיו, אין לי מילים על האובדן הזה. הלם לכולם. אני לא יודעת איך נמשיך".

"הוא היה מדהים, כריזמטי, כובש וסחף אחריו את כולם", הוסיפה האחות מיכל אהרוני, שסיפרה שוויינשטיין שב רק אתמול מחופשה בבודפשט. "הוא היה דוד מדהים לילדים שלי. היה חולה על ספורט - רץ, רוכב ושוחה". הלווייתו תתקיים מחר בשעה 15:00.

בקדימה-צורן מתקשים לעכל את מותם של שני תושבי המועצה שנהרגו בתאונה הקשה בכביש 5511. ראשת המועצה, קרן גרין, מסרה כי "קמנו הבוקר, לבוקר קשה, בו התבשרנו ששני תושבי היישוב, נהרגו בתאונת דרכים".

במועצה הבהירו כי צוותים מקצועיים נשלחו לסייע למשפחות, ובבתי הספר מתקיימות שיחות עם התלמידים. "היישוב קדימה-צורן מרכין ראש היום ומשתתף באבלן הכבד של המשפחות", הוסיפה גרין.

התאונה אירעה סמוך לשעה 7:00 בבוקר, בעת שרכב פגע בשני רוכבי האופניים. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול רפואי ובסיום פעולות ההחייאה קבע את מותם. הנהג הפוגע, צעיר בן 29, נפצע באורח קל וטופל בזירת התאונה. המשטרה פתחה בחקירה.

פרמדיק מד"א אוהד ביין סיפר כי "כשהגענו למקום, המראה היה קשה מאוד. ראינו שני זוגות אופניים מפורקים על הכביש, ורכב פרטי מעוך. על הכביש שכבו שני גברים כבני 40 עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו להם טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותם. נהג הרכב גבר כבן 29 טופל במקום".

Let's block ads! (Why?)



2019-12-16 09:58:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMjk2OTXSAQA?oc=5
52781725276920

Bagikan Berita Ini

0 Response to "תומר נהרג יחד עם חברו בתאונת אופניים: "המגן של המשפחה" - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.