Search

"אינה הייתה אהבת חיי": האם וילדיה שנהרגו בכביש 6 מובאים למנוחות - ישראל היום

"אינה הייתה אהבת חיי": האם וילדיה שנהרגו בכביש 6 מובאים למנוחות - ישראל היום

שלושה בני משפחה, שלושה קברים: בשעה זו (חמישי) מובאים למנוחות אירינה דובינסקי, ביתה ענת רוזנברג (13) והתינוק שהיה בבטנה של דובינסקי בזמן התאונה, שיולד בניתוח חירום מייד לאחר מכן, אך לפני יומיים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. עשרות בני אדם מלווים את שלושת בני המשפחה, שנהרגו בתאונה הטראגית, בדרכם האחרונה. השלושה נהרגו בתאונה בכביש 6 לפני חמישה ימים, בהתנגשות בין רכב פרטי למסחרי באזור מחלף בן שמן. 

הלוויה נערכת בחלקה האזרחית לחסרי דת בבית העלמין תל רגב שבעמק זבולון. בן הזוג סרגיי צ׳בוטרב, שנהג ברכב ונפגע באורח קל, אמר: ״אינה הייתה אהבת חיי. אני לא מעכל שהם לא איתי״.

ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, ספד בלוויה: "הלב נקרע והמוח לא מסוגל להאמין ולהבין. אירנה וענת, אם ובתה, ורוברט, תינוק שעוד לא זכה לראות אפילו אור יום אחד, מונחים כאן לפנינו ומספרים סיפור בלתי נתפס. בשבריר שניה נקרעה המשפחה הזו מאיתנו, נקרעה והתרסקה. קריית ים כולה מתאבלת עליכן אירנה וענת. כל כך נורא המראה הזה לפנינו שאין שום מילה שתוכל לנחם. סרגיי תהיה חזק בשביל אליסה ושלא תדעו עוד צער". 

בן זוגה של אירינה, סרגיי, בלוויה // צילום: מישל דוט קום 

בתאונה נפצעו גם בן זוגה של אירינה, סרגיי , וביתה הנוספת, אליסה בת ה-8, באורח קל ובינוני. פעולות החייאה בוצעו באירינה וביתה ענת, אולם הרופאים בבתי החולים בילינסון ותל השומר נאלצו לקבוע את מותן. לאחר התאונה הרופאים יילדו בניתוח חירום את התינוק שהיה בבטנה, מצבו היה אנוש. למרות מאמצי הרופאים, לפני יומיים נאלצו לקבוע את מותו. אלכסנדר רוזנברג, בעלה לשעבר של אירנה ואביה של ענת ז"ל, מתגורר באילת וקיבל שם את הבשורה המרה.   

ענת רוזנברג ז"ל. "כל כולה היה רק נתינה ושמחה" // צילום באדיבות המשפחה 

בעיר מגוריה של המשפחה, קריית ים, התקשו השבוע לעכל את הבשורה הקשה.שירי בנימין, יועצת בית הספר שבו למדה הילדה ענת רוזנברג ז"ל, סיפרה: "ענת היתה ילדה מקסימה, ילדה שכולה חיוך ולב. תמיד היתה נכנסת לבית הספר ומאירה את הסביבה שלה. היא היתה ילדה חברותית והשתתפה בחוגים, הייתה רקדנית. ילדה פשוט מקסימה. ילדה נעימה, עדינה, שקטה. כל כולה היה רק נתינה ושמחה". עוד אמרה: "הזיכרון הכי חזק שיש לי ממנה הוא השקט שלה. תמיד היו מסביבה בנות וחברות טובות שליוו אותה. המורים מאוד אהבו אותה".  

צילום: דוברות עיריית קריית ים

דוד אבן צור, ראש עיריית קריית ים, אמר: "קיבלנו את הבשורה המרה על התאונה הטרגית שלקחה מאיתנו את אירינה וענת. הילדה, בכיתה ח', לומדת כאן  בבית ספר "רוטמן". האמא חינכה כאן את הילדים בקריית ים. אנחנו מסרבים להאמין, זה קשה מאוד. אנחנו נאחל לאב ולבת שלו, בכיתה א', רפואה שלמה ושלא ידעו צער. עם ישראל ומדינת ישראל צריכים להכיר סופסוף בכך שתאונות הדרכים זו המלחמה הכי קשה שלנו".  

שכניה של אירנה ובנותיה סיפרו כי הם עברו להתגורר בבניין ברחוב זלמן שז״ר בקרית ים  לפני כשלוש שנים והתגוררו בשכירות. ענת למדה בחטיבת הביניים בביהס רודמן בקרית ים ואליסה למדה בכיתה ב׳ בבית הספר היסודי אורים בקרית ים. 

זירת התאונה // צילום: יהונתן שאול

השכנים סיפרו כי לאחרונה פתחו אירנה ובן הזוג הנוכחי שלה סרגיי עסק לחומרי בניין. השכנים מספרים שהיו אנשים מאוד נחמדים: ״האימא הייתה בהריון. אישה מאוד נחמדה. הילדות שלה, ילדות יפות תמיד היו מנומסות ומסודרות. תמיד אמרו שלום. קשה להאמין שקרה להם האסון הזה. אסון קשה מאוד״.

״שכנים טובים. היא גרה כאן כ-3 שנים, יפה ומטופחת, הילדות מחונכות מאד״, אומרת על אירנה- אירה מקומה 4 השכנה בבניין הדירות. הסבתא אולגה, אמא של האבא אלכסנדר רוזנברג מאילת, גרה בסמוך. הסבתא השנייה, אמה של האמא שנהרגה, גרה ברוסיה. 

זירת התאונה // צילום: דוברות מד"א 

הסבתא אולגה רוזנברג שאינה מדברת עברית ומתגוררת בסמוך לכלתה ונכדותיה סיפרה בעברית רצוצה כי את הבשורה המרה על מות נכדתה וכלתה לשעבר קיבלה מהכתבים שהגיעו לבית בקרית ים: ״זו בשורה קשה. אני לא מעכלת מה קרה״.  

Let's block ads! (Why?)



2019-10-24 10:43:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzAxMTc30gEA?oc=5
52781642157127

Bagikan Berita Ini

0 Response to ""אינה הייתה אהבת חיי": האם וילדיה שנהרגו בכביש 6 מובאים למנוחות - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.