Search

במבצע לילי: המוסד הביא 100 אלף בדיקות קורונה מחו"ל - סרוגים

במבצע לילי: המוסד הביא 100 אלף בדיקות קורונה מחו"ל - סרוגים

חדשות סרוגים19.03.20 09:05  כ"ג באדר תשפ

במבצע לילי: המוסד הביא 100 אלף בדיקות קורונה מחו"ל

  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

המלחמה בהתפשטות הקורונה.

במבצע לילי שנערך הלילה (בין רביעי לחמישי)הצליחו אנשי המוסד להביא ארצה 100 אלף ערכות בדיקה לקורונה מחו"ל.

על פי הדיווח של ניר דבורי ב-N12, בימים הקרובים ינהלו אנשי המוסד וראש המוסד יוסי כהן מבצעים נוספים, שבסופם ינחתו בישראל 4 מיליון ערכות בדיקת קורונה נוספות, לאחר שאותרו בכמה מדינות.

עוד באותו נושא

התפשטות הקורונה: עוד 6 חולים בנגיף, 6 במצב קשה

עוד עולה מהדיווח, כי אנשי הסייבר של ארגון הביון פועלים בימים אלה לפתח תוכנות ואפליקציות ייחודיות להתמודדות עם הנגיף.

בתוך כך, לאחר שהממשלה אישרה ביום שני בלילה, את המעקב הטכנולוגי של טלפונים סלולריים אחר מבודדי הקורונה – במסגרת תקנות ההגנה לשעת חירום, משרד הבריאות מסר אמש (רביעי) הודעה לציבור לפיה הוא החל את השימוש באמצעים הטכנולוגיים.

"במטרה לייעל את תהליכי החקירה האפידימיולוגית, לקצר את ההליך ולהגיע באופן מדוייק ככל הניתן למגעים של חולי קורונה, אנו מתחילים את השימוש באמצעים טכנולוגיים", נכתב בהודעה.

כבר אתמול נשלחו הודעות לכ-400 אנשים, אשר אותרו כמגעים של חולים. בהודעה נמסר להם, התאריך בו שהו בקרבת החולה וכן שחובה עליהם להיכנס לבידוד ביתי באופן מיידי.

עוד באותו נושא

דווקא בגלל המצב: חשוב שהכנסת תתכנס ותפקח


בהתאם נמסרה הודעה לחולי הקורונה כי נעשה שימוש במידע המתייחס להשלמת החקירה האפידימיולוגית, לצורך איתור מגעים.

להלן נוסח ההודעות שנשלחו:

1. הודעה לחולה בקורונה [שם פרטי] שלום, בהתאם לתוצאות הבדיקה, לפיה חלית בקורונה, מבוצעת חקירה אפידמיולוגית כדי לאתר אנשים שנחשפו אליך. לצורך השלמת החקירה משתמשים באמצעים טכנולוגיים, לפי תקנות שעת חירום. המידע ישמש את משרד הבריאות רק למטרה זו וימחק בתום הצורך. מידע בקישור:go.gov.il/corona  לאימות ניתן לחייג 5400*בברכה שירותי בריאות הציבור.

2. הודעה למי שאותר כמגע של חולה: [שם פרטי] שלום, לפי חקירה אפידמיולוגית היית בתאריך [==/==/==] ליד חולה קורונה. עליך להיכנס מייד לבידוד עד [==/==/==] להגנה על קרובייך והציבור. אם יש לך חום, שיעול וכו' נא להתקשר למד"א – 101. מידע  נוסף בקישור go.gov.il/coronaלאימות ניתן לחייג 5400*המידע ישמש רק למטרה זו וימחק בתום הצורך. בברכה שירותי בריאות הציבור.

עוד באותו נושא

"עליך להיכנס מיד לבידוד": החל השימוש הטכנולוגי


על פי התקנות שאישרה הממשלה, השב"כ יוכל לפקח אחר מבודדי קורונה, כדי לבדוק שאכן הם נכנסים לבידוד, וכן באמצעות איכון הסלולרי, הוא יוכל לבדוק את המסלול שעבר חולי הקורונה במהלך 14 יום מאז גילוי הנגיף אצלו, ולשלוח עדכונים לאלו שיצרו איתו קשר.

היום צפוי להתקיים דיון בבג"צ נגד השימוש שהתירה הממשלה בעניין אישור האמצעים הטכנולוגיים אותם מפעיל השב"כ אחר חולי הקורונה.

Let's block ads! (Why?)



2020-03-19 07:05:46Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi5AFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDMxNTgxLSVENyU5MSVENyU5RSVENyU5MSVENyVBNiVENyVBMi0lRDclOUMlRDclOTklRDclOUMlRDclOTktJUQ3JTk0JUQ3JTlFJUQ3JTk1JUQ3JUExJUQ3JTkzLSVENyU5NCVENyU5MSVENyU5OSVENyU5MC0xMDAtJUQ3JTkwJUQ3JTlDJUQ3JUEzLSVENyU5MSVENyU5MyVENyU5OSVENyVBNyVENyU5NSVENyVBQS0lRDclQTclRDclOTUlRDclQTglRDclOTXSAQA?oc=5
52781865765238

Bagikan Berita Ini

0 Response to "במבצע לילי: המוסד הביא 100 אלף בדיקות קורונה מחו"ל - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.