Search

תומר ויניב נהרגו בתאונת האופניים בשרון: "היו חברים טובים, רכבו הרבה יחד" - ישראל היום

תומר ויניב נהרגו בתאונת האופניים בשרון: "היו חברים טובים, רכבו הרבה יחד" - ישראל היום

התאונה הקטלנית בצומת הדרים: הותר לפרסום כי שני רוכבי האופניים שנהרגו בתאונה בסמוך ליישוב בני ציון הוא תומר ויינשטיין ויניב לוגסי, תושבי  קדימה-צורן. השניים נהרגו במהלך רכיבת בוקר על אופניים שביצעו יחד, לאחר שרכב פגע בהם בצד הכביש. 

תומר, איש הייטק בן 42, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. עשרות בני משפחה וחברים התקבצו הבוקר בבית משפחתו של ההרוג. חיים סגל, חמו של תומר ויינשטיין ז"ל, סיפר: "הם חזרו אתמול מטיול בבודפשט, תומר והבת שלי עדי. קמתי בבוקר וקראתי באינטרנט על תאונת דרכים בשרון של רוכבי אופניים, המסלול שהוא בדרך כלל עושה. הוא היה מכור לספורט, עושה מרתונים ורכיבות. היה יכול לעשות רכיבה, להוריד את הבגדים ולצאת לריצה של כמה קילומטרים".   

ההרוג תומר ויינשטיין ז"ל // הצילום באדיבות המשפחה 

"חשבתי שזה המסלול של תומר אבל הוא חזר רק אתמול אז חשבתי שזה לא הוא. לא האמנתי. לקראת השעה שמונה בבוקר אבא שלו התקשר אלי ואמר לי שזה הוא. הוא בן 42, יש להם שלושה ילדים בגיל 9, 12 ו-15. הוא עבד בתפקיד בכיר בחברת הייטק".  

"הוא היה בחור זהב. איש משפחה. אוהב את הילדים. הוא הדביק אותם באהבה לספורט. לפני עשר שנים הוא עשה את מרתון תל אביב והתמוטט. הוא היה מאושפז באיכילוב והתאושש". עוד הוסיף סגל: "תומר היה עושה את הכול בבית. זה קשה. קרה לנו אסון. הילדים היו בבית ספר והחזירו אותם מיד הביתה".

"הדביק את ילדיו באהבה לספורט". תומר ויינשטיין ז"ל // הצילום באדיבות המשפחה

לא הרחק מביתו של תומר ויינשטיין, התקבצו קרובים ובני משפחה גם בביתו של יניב לוגסי ז"ל, בן 44 במותו, והתקשו לעכל את הבשורה המרה.

אורן פארן, גיסו, סיפר: "הוא היה נשוי למירה, יש להם שלושה ילדים בגילאים 13,11 ו-8. הוא עבד בחברת הייטק. יצא הבוקר ברבע לשש לרכיבה כמו שנהג לעשות בשנים האחרונות. היה מתאמן בקבוצת אופניים וריצה. הבוקר הוא יצא לרכיבה עם תומר. הוא היה אדם מדהים. תמיד עוזר. תמיד עם הילדים. נותן להם הכול. הוא היה בצבא בסיירת יעל. עושה מילואים. בתקופה האחרונה הוא נהיה חולה ספורט. הוא היה מטייל. לאחרונה הם עלו לחרמון עם קבוצת הרכיבה".

"זו מכה נוראית ומיותרת. צריך לשים סוף לדבר הזה, שאנשים נהרגים פה על ימין ועל שמאל בצידי הדרכים. ממה שהבנו שהנהג נסע בכלל בנתיב השני, הנהג חתך את המסלול ונכנס בהם. הוא לא השאיר להם שום סיכוי. הם נסעו בנתיב שלהם,  בצד השני של הכביש, הוא חתך את הנתיב ופגע בהם. שניהם נהרגו במקום".

מיכל אהרוני, אחותו של תומר ויינשטיין ז"ל, הוסיפה וסיפרה על אחיה: "היה מדהים, כריזמטי, כובש, סוחף אחריו את כולם. אבא מופלא ואבא מדהים. הוא היה הבכור, מתוך ארבעה אחים. הוא היה דוד מדהים לילדים שלי. היה חולה על ספורט. הוא היה רץ, רוכב, שוחה. יש לו מיליון מדליות". 

זירת התאונה // צילום: מד"א 

רויטל קנינג, אחות נוספת של תומר ז"ל, סיפרה: "הוא רכב על אופניים עם חבר היום בבוקר, רק שניהם. נשוי ואב לשלושה ילדים. רכב רכיבת בוקר. רכב כל הזמן, ספורטאי מקצועי, אחראי. הוא היה בן אדם מהמם, המגן של המשפחה, תמיד נוכח, חברותי, חייכן, תמיד תומך ונמצא בהכל. אני לא יכולה להגיד איך זה יהיה בלעדיו, אים לי מילים על האובדן הזה. הלם לכולם. אני לא יודעת איך נמשיך. אשתו והילדים בהלם".

Let's block ads! (Why?)



2019-12-16 10:26:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzE2MDEz0gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzE2MDEz0gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "תומר ויניב נהרגו בתאונת האופניים בשרון: "היו חברים טובים, רכבו הרבה יחד" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.